Кравчук Юлія Володимирівна, Янчук Тетяна Віталіївна, Мисліцька Наталія Анатоліївна />

ВИКОРИСТАННЯ ОН-ЛАЙН ІГР ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ НАСТУПНОСТІ У ФОРМУВАННІ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ПРО ПРИРОДУ ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ ТА ВСЕСВІТ

Кравчук Юлія Володимирівна, Янчук Тетяна Віталіївна, Мисліцька Наталія Анатоліївна

Навчальна діяльність як провідна в молодшому шкільному віці пов'язана з ігровою діяльністю, актуальність якої зберігається. З початком шкільного навчання у формах, змісті та спрямованості ігрової діяльності відбуваються зміни, які полягають перш за все у зростанні підпорядкованості гри навчальній діяльності, в інтеріоризації ігрових дій (в поступовому переході від ігор в плані зовнішніх дій до ігор у внутрішньому плані уяви), в збільшенні значення ігор з досягненням певного результату, зокрема інтелектуальні ігри, в зростанні ролі ігор з правилами дидактичних і комп'ютерних ігор. Дидактичні ігри в роботі з молодшими школярами забезпечують ефективну адаптацію при зміні ігрової діяльності на навчальну. Дидактично ігри покликані розв’язувати конкретні навчальні завдання на основі ігрової мотивації. Використання дидактичних ігор в діяльності з молодшими школярами забезпечує плавний перехід від гри до навчальної діяльності, є ефективним засобом включення дітей в навчання, зберігаючи стійку пізнавальну мотивацію.




На даний час коментарі відсутні!