Пєхота Олена Миколаївна, Купенко Олена Володимирівна />
Особливістю 2020-2021 навчального року стало визначення рівнів епідемічної небезпеки з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19. Зокрема «червоним» рівнем передбачено заборону відвідування закладів здобувачами освіти [3], натомість запроваджується дистанційне навчання. В таких умовах актуальним вбачається зрозуміти можливості та ризики інформатизації освіти. В умовах «червоного» рівня епідемічної небезпеки формальна освіта школярів і студентів стала можливою лише завдяки попереднім напрацюванням науковців і викладачів-інноваторів щодо інформатизації навчання.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...