Онищук Софія Олександрівна, Грод Інна Миколаївна />

СУЧАСНА ПАРАДИГМА ОСВІТИ ТА МОДЕЛЮВАННЯ

Онищук Софія Олександрівна, Грод Інна Миколаївна

Сучасна освітня система повинна підтримати перехід від принципу навчання до принципу самонавчання. Цей перехід особливо важливий в інформаційному суспільстві і відкритій освіті. Міжпредметна освіта це не простий інтуїтивний зв'язок дисциплін, це не просте накопичення квантів знання та навичок. Це використання індивідуальних і суспільних знань, утворення нових знань. «Відкритість» освіти, освітнього навколишнього середовища (системи та оточення) це не лише відкритість на вході, а відкритість входу, структури, ресурсів та стратегій досягнення мети [2]. Проблема має багато аспектів: економічний, філософський, педагогічний, науково технічний, юридичний, тощо. Підтримка класичних освітніх систем типу «знати вміти мати навички», «ядро технології навчання викладач», «мета навчання передача знання» в сучасному динамічному інформаційному світі вже недостатня.




На даний час коментарі відсутні!