Мохун Сергій Володимирович, Федчишин Ольга Михайлівна />
Ще зі школи учень через засвоєння астрономічних знань має навчитися розуміти людей іншої культури й усвідомити свою єдність із загальнолюдською культурою, розуміти своє місце та роль у житті довкілля. Доказом того, що астрономічні знання варто трактувати як важливий і суттєвий чинник культури є висловлювання президента Міжнародного астрономічного союзу (МАС) Катрін Цесарські у зв’язку з проголошенням Організацією Об’єднаних Націй 2009 року Міжнародним роком астрономії: «...Астрономія – це інтелектуальний розвиток, який триває тисячоліття і проходить через усі межі: географічні, вікові, статеві, расові та культурні, відповідаючи, таким чином, повною мірою принципам Статуту ООН. У цьому сенсі астрономія – це класичний приклад того, як наука може сприяти поглибленню міжнародної співпраці і взаємодії» [1].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...