Кравець Іван Володимирович, Мідак Лілія Ярославівна, Кузишин Ольга Василівна />
Наразі освітній процес знаходиться на стадії активної інформатизації. Сучасний рівень розвитку комп’ютерних технологій вимагає нових підходів до навчального процесу, нових методів, форм подання навчальної інформації [2; 3]. Комп’ютеризовані системи є потужними інтеграторами інформації в усіх галузях знань, у т.ч. в навчальних процесах [2]. Використання інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у викладанні хімії дозволяє інтенсифікувати освітній процес, прискорити передачу знань і досвіду, а також підвищити якість навчання й освіти [3].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...