Стечкевич Олег Орестович />
Дистанційне навчання передбачає здійснення освітнього процесу в режимі віддаленого доступу, що унеможливлює безпосереднє спілкування викладача і студента. Тому його організація повинна забезпечувати швидкий зворотний зв’язок між ними. Серед чинників встановлення ефективного зворотного зв’язку розрізнють: збалансованість, доцільність, точність, своєчасність, оперативність, доступність, аргументованість тощо. За твердженням L.K. Kielt, розрізняють такі види зворотного зв’язку: з точки зору часу отримання – оперативний/відкладений, з точки зору змісту – повідомлення про отримання, інформаційний, корегуючий [1].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...