Струк Оксана Олегівна, Майхер Іванна Іванівна />
Проблема особистісно орієнтованої освіти в умовах впровадження Концепції Нової української школи є сьогодні центральною в системі науково-педагогічного знання. Розв’язання цієї проблеми значною мірою пов’язане з інтеграцією знань, а в підсумку – навчальних дисциплін. До того ж інтеграція змісту освіти вирішує проблему збереження фізичного й психічного здоров’я школярів, а також сприяє підвищенню мотивації навчальної діяльності. Ідея навчальної інтеграції не є новим явищем у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Серед сучасних дослідників, які опікуються цією проблемою, можна назвати Т. Браже, О. Гільзову, М. Масол, О. Савченко, Н. Сердюкову, О. Сухаревську, В. Фоменка та ін.
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...