Струк Оксана Олегівна, Майхер Іванна Іванівна />
Проблема особистісно орієнтованої освіти в умовах впровадження Концепції Нової української школи є сьогодні центральною в системі науково-педагогічного знання. Розв’язання цієї проблеми значною мірою пов’язане з інтеграцією знань, а в підсумку – навчальних дисциплін. До того ж інтеграція змісту освіти вирішує проблему збереження фізичного й психічного здоров’я школярів, а також сприяє підвищенню мотивації навчальної діяльності. Ідея навчальної інтеграції не є новим явищем у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Серед сучасних дослідників, які опікуються цією проблемою, можна назвати Т. Браже, О. Гільзову, М. Масол, О. Савченко, Н. Сердюкову, О. Сухаревську, В. Фоменка та ін.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...