Таранюк Катерина Костянтинівна, Шабацька Свiтлана Ананiївна />
Штучний інтелект (ШІ) потужний інструмент який останніми роками все глибше проникає в сферу медичної освіти. Хоч поки рано говорити про те наскільки великий вплив ШІ матиме на подальший розвиток сфери освіти в медицині, не можна не визнати, що перспективи очевидні. Однією з найперспективніших галузей ШІ в освіті є використання його для навчання з медичної візуалізації (МВ). Керуючись алгоритмами інструмент вже неодноразово показував відмінні результати в діагностиці медичних зображень. Тож наступним кроком є імплементація засобів ШІ в навчання студентів медиків при роботі з аналізом медичних зображень. ШІ і, зокрема, машинне навчання в останні роки радикально покращує інтерпретацію МВ, аналіз зображень та зменшує діагностичні помилки. Сфера МВ є саме тією сферою що найстрімкіше розвивається і надзвичайно сильно залежить від впровадження новітніх технологій [1].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...