Садівник Владислав Олегович, Мохун Сергій Володимирович />
У цій статті висвітлюються проблеми, пов’язані з розробкою методики впровадження штучного інтелекту в освітній процес. Подаються методичні аспекти використання штучного інтелекту під час вивчення астрономії. Машинне навчання та штучний інтелект (методи, за допомогою яких комп’ютер приймає рішення або робить відкриття тепер твердо закріпилися в астрономії. В останні роки інтеграція штучного інтелекту (ШІ) в освіту відкрила нові захоплюючі можливості в галузі дослідження космосу та астрономії. У цій статті ми представимо зв’язок між ШІ, дослідженням космосу та астрономією в освіті. Штучний інтелект зі своєю здатністю обробляти величезні обсяги даних, аналізувати складні моделі та приймати розумні рішення відіграє ключову роль у вдосконаленні нашого розуміння космосу та небесних тіл у ньому.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...