Пащук Іван Володимирович, Барна Ольга Василівна />
Процес навчання у закладах освіти потребує постійного вдосконалення, тому що він зазнає значних змін під інтенсивним впливом інформаційних технологій. Це має вирішальне значення для формування сучасних підходів освіти, що є необхідною умовою для успішної адаптації учнів до реалій сучасного суспільства. Невід’ємною основою цього процесу є діагностика знань, проте традиційні методи нерідко залишають поза увагою індивідуальні особливості здобувачів освіти, що призводить до зниження мотивації та неякісного засвоєння матеріалу. Сучасний освітній процес полягає в тому, щоб організувати таку систему навчання, яка забезпечуватиме потреби учня відповідно до його індивідуального розвитку [1]. Також під час навчального процесу важливо враховувати темп учня, його нахили, інтереси та можливості. Усі ці аспекти є безперечно важливими у ході діагностування знань учнів, в тому числі для оцінки якості робочого процесу вчителя.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...