Костів Анастасія Михайлівна, Барна Ольга Василівна />
Освіта постійно зазнає значних змін у зв'язку з різким та швидким розвитком цифрових технологій, зокрема з розвитком штучного інтелекту (ШІ). Науковці зазначають, що у першій половині ХХІ сторіччя цифровізація стала головною тенденцією економічного та суспільного розвитку [1]. Впровадження ШІ в навчальний процес сприяє підвищенню ефективності освітнього процесу, економії часу у зв'язку з можливістю автоматизації рутинних завдань та розширенню можливостей опрацювання матеріалу [2]. Сервіси ШІ дозволяють швидко та легко отримати інформацію, виконувати складні завдання та генерувати тексти за декілька секунд. Завдяки цим перевагам процес навчання стає більш ефективним та простішим. Втім, поряд із вище згаданими перевагами, з'являється цілий спектр проблем, пов'язаних з академічною доброчесністю, критичним мисленням.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...