Ілійчук Любомира Василівна />

ІНТЕРПРЕТАЦІЯ КАТЕГОРІЇ «ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ» У КОНТЕКСТІ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЯКОСТІ

Ілійчук Любомира Василівна

У сучасних умовах стрімкого розвитку цифрових технологій та глобальної трансформації освітніх систем концепт «штучний інтелект» набуває особливої значущості як інструмент оптимізації, модернізації та забезпечення якості освіти. Цифровізація освіти зумовлює необхідність глибокого наукового осмислення дефінітивного поля штучного інтелекту, його можливостей, функцій та перспектив застосування в освітньому процесі. Незважаючи на значну кількість наукових і прикладних досліджень у цій сфері, поняття «штучний інтелект» продовжує залишатися багатозначним, що зумовлює потребу в його системній інтерпретації в освітньому дискурсі. Інтеграція технологій штучного інтелекту в освітнє середовище розглядається не лише як технічне нововведення, а як фактор глибинних якісних змін у змісті, формах і методах навчання й оцінювання.




На даний час коментарі відсутні!