Генсерук Галина Романівна, Грод Інна Миколаївна />
Нові технології приносять величезні можливості, але вони також приносять із собою складні дилеми, які потребують глибокого осмислення та обговорення. В рамках навчання зараз необхідно будувати мости між минулими утопіями та новими реаліями. Тема безпеки використання штучного інтелекту в процесі навчання учнів неймовірно актуальна і викликає глибокі роздуми. При всій потужності та потенціалі, який надає сучасний штучний інтелект, ми також повинні враховувати важливі аспекти, пов'язані з етикою, конфіденційністю та цілісністю даних. Мета – вміти знаходити рішення, які сприятимуть гармонійному розвитку нашого цифрового суспільства. Навчання за допомогою штучного інтелекту має багато позитивних моментів. Це дозволяє індивідуалізувати освітній процес, адаптувати матеріали під рівень знань та потреби кожної особистості. Однак у зв'язку з цим виникають питання про те, як забезпечити захист персональних даних студентів, як запобігти неправомірному використанню отриманої інформації.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...