Горошкевич Олександр Олександрович, Мохун Сергій Володимирович />
Сучасна освітня парадигма акцентує увагу на формуванні в здобувачів освіти не лише предметних знань, а й ключових компетентностей, необхідних для успішної самореалізації в швидкозмінному світі. Одним із ефективних підходів до досягнення цієї мети є використання міжпредметних зв’язків, що дозволяють їм бачити цілісну картину світу та застосовувати знання з різних дисциплін для розв’язання комплексних проблем. Астрономія, як наука, що інтегрує знання з фізики, математики, хімії, географії, інформатики та історії, має значний потенціал для розробки саме таких міжпредметних завдань. Однак створення якісних компетентнісно-орієнтованих міжпредметних завдань є складним і трудомістким процесом, що вимагає від педагога глибокого розуміння змісту різних навчальних предметів, принципів компетентнісного навчання та вміння інтегрувати їх у змістовні та цікаві для учнів завдання. У цьому контексті значний інтерес викликає використання штучного інтелекту (ШІ) як інноваційного інструменту, здатного оптимізувати процес розробки, адаптації та оцінювання таких завдань.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...