Іванова Світлана Миколаївна, Кільченко Алла Віленівна />
Процес глобалізації та динамічні зміни, обумовлені розвитком інформаційно-цифрових технологій (ІЦТ), суттєво вплинули на різні сфери життєдіяльності людей, також – на освіту і науку. Штучний інтелект (ШІ) є одним із найзначніших досягнень сучасності, який має потенціал радикально змінити підходи до навчання, досліджень та обробки інформації. З початком масового впровадження технологій ШІ однією з ключових областей, що переживає глибокі зміни, є галузь освіти і науки. Актуальність дослідження впливу ШІ на освітній та науковий процеси зумовлена необхідністю оптимізації навчання, забезпечення індивідуального підходу до кожної людини та підготовки до сучасних викликів, пов’язаних з розвитком ІЦТ. Нині зростає потреба у навчанні основ цифрової безпеки з молодшого шкільного віку, а професійна освіта повинна не лише відповідати сучасним викликам цифрової епохи, але й виконувати свої традиційні соціальні функції.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...