Стандрет Галина Несторівна, Федчишин Ольга Михайлівна />

ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

Стандрет Галина Несторівна, Федчишин Ольга Михайлівна

Сучасна система освіти в Україні переживає глибокі трансформації у відповідь на глобальні виклики ХХІ століття. Головне завдання сучасної освіти - підготувати учнів до сьогодення, де знання у галузі науки, технологій, інженерії та математики (STEM) відіграють провідну роль. Впровадження STEM-освіти у Новій українській школі дозволяє формувати в учнів критичне мислення, навички дослідницької діяльності, інженерний підхід до розв’язання практичних задач та креативність. Нова українська школа, реалізуючи компетентнісний підхід до навчання, ставить перед учителем завдання не просто передавати знання, а навчати їх застосовувати у реальному житті. STEM-освіта є ефективним інструментом для досягнення цієї мети. Вона сприяє інтеграції предметів, залучає учнів до активної діяльності, стимулює інтерес до природничих наук, а також готує молодь до викликів ХХІ століття, пов’язаних з технологічними інноваціями та інженерними рішеннями.




На даний час коментарі відсутні!