Шмирова Оксана Андріївна, Скасків Ганна Михайлівна />

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ STEM-ПРОЄКТІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ У 5-6 КЛАСАХ

Шмирова Оксана Андріївна, Скасків Ганна Михайлівна

Сучасний світ досить стрімко розвивається та інтегрується в цифровий простір, це стосується і сфери освіти. Ті підходи, що використовувалися колись, стають малоефективними сьогодні. Зараз все більше уваги приділяється критичному мисленню у дітей, креативності та логіці, їх залучають до командної та проєктної роботи. А застосування своїх вмінь на практиці – найважливіший критерій сучасного навчання. Саме тому доцільно буде застосовувати STEM-підходи до реалізації освітнього процесу, що спираються на отримання теоретичних наукових знань у ході практичної діяльності. STEM-освіта спрямована на розвиток міждисциплінарних знань і практичних навичок з різних сфер та галузей. Різні підходи до впровадження STEM-навчання [3] у шкільній практиці загалом (та на уроках інформатики зокрема) визначають й специфіку проведення занять, основні принципи, етапи реалізації та добірку практичних прикладів проєктів, що стимулюють творчість, критичне мислення та інтеграцію знань.




На даний час коментарі відсутні!