Марущак Роман Євгенович, Гоменюк Ганна Володимирівна />
У сучасному свiтi, де технологiї розвиваються з неймовiрною швидкiстю, важливо знати та розумiти, як використовувати цi технологiї для розв’язання рiзноманiтних задач. Одним з таких напрямкiв є використання комп’ютерних технологiй у галузi математики, зокрема, у геометрiї. Особливо ефективним є їхнє використання в рамках STEM-підходу, що поєднує науку, технології, інженерію та математику. На думку експертів, при вивченні математики важливо розвивати образні компоненти мислення і творчість кожного учня[2]. В реаліях дистанційного та змішаного навчання легко розвивати образне мислення за допомогою комп’ютера та різних програм. Отже, актуальною є проблема пошуку та впровадження ефективних сучасних комп’ютерних технологій для використання в освітньому процесі в загальноосвітніх та вищих навчальних закладах.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...