Лисик Ірина Романівна, Балик Надія Романівна />

АНАЛІЗ МЕХАНІЗМІВ ВПЛИВУ КОМАНДНОЇ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РОБОТОТЕХНІЦІ НА ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК КОЛАБОРАЦІЇ ТА КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У СТАРШОКЛАСНИКІВ

Лисик Ірина Романівна, Балик Надія Романівна

В умовах сучасного ринку праці критично важливим є володіння не лише технічними знаннями, а й розвиненими soft skills. STEM-освіта, зокрема заняття з робототехніки, розглядається як ефективна платформа для їх формування. Однак, попри загальне визнання потенціалу командної роботи в робототехніці [1, 2], часто бракує глибокого розуміння конкретних механізмів, через які відбувається розвиток ключових компетенцій, таких як колаборація та критичне мислення. Це ускладнює цілеспрямоване проєктування навчальних завдань для максимального ефекту. Мета роботи – проаналізувати та систематизувати ключові механізми, завдяки яким специфіка командної проєктної діяльності під час вивчення робототехніки Дослідження спирається на аналіз реальних освітніх кейсів, що базуються на використанні платформ Lego Mindstorms та Arduino [3, 4], що сприяє формуванню навичок колаборації та критичного мислення у школярів старших класів.




На даний час коментарі відсутні!