Козарик Максим Ігорович, Балик Надія Романівна />
У сучасному світі, що характеризується стрімким технологічним прогресом та всеохоплюючою цифровізацією, формування та розвиток STEM-компетентностей (Science, Technology, Engineering, Mathematics) у молодого покоління набуває статусу ключового фактора їхньої майбутньої академічної та професійної успішності. Серед різноманіття освітніх підходів, проєктно-орієнтоване навчання [1, 2], особливо в галузі робототехніки, демонструє виняткову ефективність у досягненні цієї мети. Робототехніка виступає унікальною інтегративною платформою, що органічно поєднує фундаментальні знання з фізики, інформатики, математики, технологій та інженерії [3]. Водночас, робота над робототехнічними проєктами активно стимулює розвиток таких критично важливих навичок, як системне та критичне мислення, здатність до вирішення складних завдань, креативність та ефективна командна взаємодія.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...