Козарик Максим Ігорович, Балик Надія Романівна />

ПРОЄКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО РОБОТА-ПОЖЕЖНИКА ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО ПІДХОДУ В STEM-ОСВІТІ

Козарик Максим Ігорович, Балик Надія Романівна

У сучасному світі, що характеризується стрімким технологічним прогресом та всеохоплюючою цифровізацією, формування та розвиток STEM-компетентностей (Science, Technology, Engineering, Mathematics) у молодого покоління набуває статусу ключового фактора їхньої майбутньої академічної та професійної успішності. Серед різноманіття освітніх підходів, проєктно-орієнтоване навчання [1, 2], особливо в галузі робототехніки, демонструє виняткову ефективність у досягненні цієї мети. Робототехніка виступає унікальною інтегративною платформою, що органічно поєднує фундаментальні знання з фізики, інформатики, математики, технологій та інженерії [3]. Водночас, робота над робототехнічними проєктами активно стимулює розвиток таких критично важливих навичок, як системне та критичне мислення, здатність до вирішення складних завдань, креативність та ефективна командна взаємодія.




На даний час коментарі відсутні!