ГЕТМАНЮК ОКСАНА ІВАНІВНА />
Сучасний тренд «STEM-освіта» – це концепція інтегрованого навчання учнів за чотирма профільними дисциплінами (Science - наука, Technology - технлогії, Engineering - інженерія, Mathematics - математика) в міждисциплінарному та прикладному контексті – є надзвичайно актуальним феноменом в аспекті стратегічного розвитку провідних країн світу. Саме STEM-освіта сприяє цілісному сприйняттю світу та показує прикладне спрямування отриманих знань з окремих предметів для вирішення однієї проблеми. Сам підхід дозволяє розвинути особистість різносторонньо і забезпечує високий науковий потенціал держави[2]. Метод проєктів — це педагогічний підхід, який орієнтований на активну діяльність учнів у процесі створення конкретного продукту або вирішення практичної задачі.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...