Валігура Михайло Ігорович, Мартинюк Сергій Володимирович />
Ми живемо в час, коли технології розвиваються шаленими темпами, і майже все навколо — від банального онлайн-замовлення їжі до керування розумним будинком — пов’язане з алгоритмами. Саме тому навичка алгоритмічного мислення вже давно перестала бути привілеєм програмістів — вона стала необхідністю для кожної сучасної людини. Важливо розвивати цю навичку у школярів, адже учні 7–9 класів — це діти, у яких якраз активно формується вміння логічно мислити, аналізувати, будувати причинно-наслідкові зв’язки. І саме зараз — найкращий момент, щоб навчити їх не боятися складних задач, а вміти бачити структуру проблеми й крок за кроком знаходити шлях до її розв’язання [1].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...