Білик Тетяна Віталіївна, Шабацька Світлана Ананіївна />
Актуальність використання штучного інтелекту (ШІ) для аналізу транзитивності бінарних відношень у STEM-освіті (science, technology, engineering and mathematics) базується на ключовій ролі транзитивності в логічному мисленні та математичних доведеннях, а також труднощами у її розумінні. ШІ пропонує значний фундамент для автоматизації аналізу, персоналізації навчання та створення інтерактивних середовищ, що є основою для поліпшення STEM-освіти та підготовки професіоналів. Витоки формального вивчення бінарних відношень сягають 1860 року, коли Август де Морган опублікував статтю «Про силогізм: IV; і про логіку відносин». У цій роботі Де Морган представив критику Аристотеля, який у IV столітті до нашої ери заперечував існування зворотного для кожного бінарного відношення. Аристотель навів відношення «кермо корабля», і зазначив, що йому не відповідає зворотне поняття «корабель керма». Де Морган, завдяки своїм критичним підходом до логічних помилок, оскаржив це твердження, зазначивши, що, на приклад, питання «Якому кораблю належить це кермо?» цілком могли звучати на давньогрецькій верфі.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...