Ясінський Андрій Михайлович, Лень Андрій Володимирович />
У сучасному інформаційному середовищі значну роль відіграє аналіз великих обсягів даних, які активно генеруються користувачами у цифровому просторі. Текстові повідомлення, коментарі, пости та інші форми контенту, створені у межах соціальних мереж, інформаційних ресурсів і освітніх платформ, містять велику кількість прихованих закономірностей, які відображають поведінкові характеристики та інтереси користувачів. Тому актуальним є питання вивчення методів, які дозволяють встановити взаємозв’язки між текстовими даними та показниками взаємодії з контентом. Застосування відповідних методів аналізу відкриває можливості для глибшого розуміння цифрової поведінки, прогнозування тенденцій та формування ефективних стратегій залучення.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...