Сулимка Анастасія Ігорівна, Халупа Наталя Богданівна />
Інформатика як шкільний предмет повинна бути зрозумілою та цікавою для всіх учнів — і для тих, хто швидко розбирається в техніці, і для тих, кому складніше дається новий матеріал. Щоб кожна дитина мала змогу навчатися з комфортом, важливо враховувати її індивідуальні особливості ще на етапі підготовки до уроку. На практиці це може виглядати по-різному. Наприклад, замість одного єдиного способу пояснення нового матеріалу, вчитель використовує одразу кілька: візуальні схеми, короткі відео, текстові інструкції та усні пояснення. Таким чином кожен учень має можливість сприймати інформацію у зручний для себе спосіб. Також важливо давати учням можливість демонструвати свої знання по-різному – хтось краще напише програму самостійно, а інший зможе пояснити алгоритм голосом чи створити інфографіку. У класах, де діти мають різний рівень підготовки, універсальний дизайн навчання дозволяє варіювати завдання за рівнем складності або темпом виконання.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...