Смолин Василь Іванович, Грод Інна Миколаївна />
Активне впровадження інформаційних технологій в освітній процес є одним з ефективних шляхів підготовки фахівців і визнано важливим засобом модернізації системи освіти, в тому числі вищої професійної освіти [1]. Нові технічні можливості сучасного освітнього процесу та їх дидактичний супровід забезпечують доступ до величезних обсягів інформації, можливість її візуалізації і, що дуже важливо, сприяють полегшенню діалогового спілкування між освітніми предметами. У зв'язку з цим виникла потреба у створенні нових педагогічних технологій навчання. Відомо, що використання графічних об'єктів у навчальних комп'ютерних системах дозволяє не тільки збільшити швидкість передачі інформації студентові та підвищити рівень її розуміння, а й сприяє розвитку інтуїції, професійного чуття, образного мислення. Ці переваги в повній мірі застосовні і до ГІС-технологій, але сфера їх використання поки строго обмежена: вони в основному призначені для вузькоспеціалізованої підготовки майбутніх географів і геологів.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...