Ліпінський Володимир Олександрович, Федчишин Ольга Михайлівна />
Освіта – один із ключових факторів розвитку будь-якої держави, адже навчальний заклад формує, виховує високоосвічених, компетентних спеціалістів, які здатні розв’язувати проблеми суспільства та держави. Особливе значення в такому процесі має вчитель, і саме від його підготовки, знань, методичної компетентності залежить майбутнє нових поколінь. Підготовка майбутніх вчителів фізики як представників нової генерації, які мають бути готовими до організації різних форм освітнього процесу, у тому числі, дистанційної (змішаної) є складним та відповідальним процесом, оскільки існує низка об’єктивних і суб’єктивних факторів, суперечностей, що викликані суспільними перетвореннями, технічними здобутками тощо [4, с. 328].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...