Карабін Оксана Йосифівна, Скасків Ганна Михайлівна />
Важливим аспектом модернізації педагогічної освіти є вектор на практико-орієнтованого навчання, що забезпечується через впровадження дуальної форми здобуття освіти. Закон України «Про освіту» (2017), Закон України «Про фахову передвищу освіту» (2019), Закон України «Про вищу освіту» (2014, із змінами), а також постанова Кабінету Міністрів України № 261 від 21 червня 2022 року «Про затвердження Порядку реалізації права на здобуття освіти за дуальною формою» створюють нормативне підґрунтя для організації дуального навчання, визначаючи його як поєднання освітнього процесу в закладі освіти з професійною діяльністю. У сучасний період дуальна форма здобуття освіти передбачає паралельне засвоєння теоретичного матеріалу у закладі вищої освіти та набуття практичних навичок безпосередньо на робочому місці, що дозволяє максимально наблизити підготовку майбутніх педагогів до реальних умов професійної діяльності. Особливу цінність для майбутніх учителів інформатики становить практична складова, яка реалізується в освітньому середовищі у закладах освіти.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...