Барна Ольга Василівна, Халупа Наталя Богданівна />
Сучасна система підготовки педагогічних кадрів, зокрема вчителів інформатики, перебуває в процесі трансформації. Однією з інноваційних освітніх технологій, яка здатна забезпечити якісну підготовку фахівців до роботи в умовах нової української школи, є технологія універсального дизайну навчання (УДН). Цей підхід орієнтований на створення інклюзивного та адаптивного освітнього середовища, яке враховує потреби всіх здобувачів освіти незалежно від їхніх індивідуальних особливостей [2, с. 35]. Метою даного дослідження є аналіз потенціалу технології універсального дизайну навчання як засобу ефективної підготовки майбутніх учителів інформатики до професійної діяльності в умовах різнорівневих освітніх середовищ.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...