Балик Надія Романівна, Шмигер Галина Петрівна />

ЦИФРОВА МАЙСТЕРНЯ ЯК МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Балик Надія Романівна, Шмигер Галина Петрівна

У сучасному освітньому середовищі цифровізація стає визначальним чинником, який змінює підходи до навчання та професійної підготовки педагогів. Зростаюча інтеграція інформаційних технологій у всі сфери суспільства зумовлює необхідність формування у майбутніх педагогів високорозвинених цифрових компетентностей. У цьому контексті курс «Практикум з цифрових технологій», реалізований у форматі цифрової майстерні, виступає як інноваційна модель [1], що поєднує методи проєктного навчання, цифрового сторітелінгу та інтерактивного дизайну. Курс орієнтовано на створення концепції та прототипу освітнього проєкту з використанням сучасних цифрових інструментів та технологій штучного інтелекту (ШІ), таких як ChatGPT, Canva AI, Genially, Edpuzzle, а також ряду інших платформ (Adobe Spark, Prezi, Miro тощо). Завершальним етапом курсу є науковий семінар, який дозволяє магістрантам представити результати власних досліджень та обговорити ефективність використання цифрових технологій у педагогічній діяльності.




На даний час коментарі відсутні!