Твердохліб Юрій Петрович, Василенко Ярослав Пилипович />

ДИДАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ВЕБЗАСТОСУНКІВ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС: ПРИКЛАД ВИКОРИСТАННЯ REACT

Твердохліб Юрій Петрович, Василенко Ярослав Пилипович

Сучасний освітній процес стикається з низкою викликів, зокрема низькою зацікавленістю учнів, обмеженими можливостями персоналізації навчального контенту, зростаючою потребою в дистанційному навчанні та недостатньою продуктивністю освітніх платформ. Традиційні методи навчання не завжди забезпечують належний рівень мотивації та ефективності засвоєння матеріалу, а існуючі онлайн-рішення часто не враховують індивідуальні потреби учнів. У зв’язку з цим виникає необхідність у використанні сучасних технологій, що дозволяють створювати адаптивні, масштабовані та інтерактивні освітні вебзастосунки. Фреймворк React, завдяки своїм ключовим особливостям, таким як компонентний підхід та Virtual DOM, є перспективним інструментом для розробки ефективних навчальних платформ, здатних покращити якість освіти та зробити процес навчання більш гнучким, цікавим і доступним [2].




На даний час коментарі відсутні!