Масшталлер Павло Юрійович, Грод Іван Миколайович />
Ми живемо в світі технологій, що змінюються і розвиваються, роль яких постійно зростає. Технологічні інновації зачіпають практично всі сфери людської діяльності, а особливого значення і актуальності вони набувають в сфері освіти. Сучасне навчання неможливе без використання нових технологічних модифікацій. Серед найбільш популярних тенденцій в сучасних технологіях навчання лідируючі позиції займає доповнена реальність. «Системи доповненої, а також пов’язаної з нею віртуальної реальності стрімко входять в повсякденне життя не тільки вузьких спеціалістів але й кожної людини. Тому вміння створювати необхідний контент, орієнтуватися в засобах розробки та представлення AR на сьогоднішній день є затребуваним на ринку» [1].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...