Масний Захар Романович, Карабін Оксана Йосифівна />
У сучасних умовах стрімкого розвитку цифрових технологій особливої актуальності набуває впровадження інтерактивних методів навчання. Одним із найбільш ефективних підходів є використання ігрових навчальних застосунків, які поєднують у собі пізнавальні, навчальні, мотиваційні елементи. Серед цифрових інструментів для створення таких застосунків вирізняється середовище Unity, як потужна платформа, що дозволяє реалізовувати як прості, так і складні інтерактивні проєкти. Утім, проте при розробці навчальних ігор виникає низка специфічних завдань, пов’язаних не лише з технічною реалізацією, але й з педагогічною доцільністю, логікою ігрових сценаріїв, рівнем складності, адаптацією контенту до вікових особливостей здобувачів освіти [1].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...