Лесик Тарас Ігорович, Романишина Оксана Ярославівна />

ОСОБЛИВОСТІ ЕЛЕКТРОННОЇ ОСВІТНЬОЇ СИСТЕМИ «МІЙ КЛАС» У ВИВЧЕННІ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ PYTHON

Лесик Тарас Ігорович, Романишина Оксана Ярославівна

Одним із ключових розділів шкільного курсу інформатики є навчання основ алгоритмізації та програмування. Сучасна тенденція полягає в переході до вивчення більш практичних і популярних мов програмування, зокрема Python, як першої мови замість традиційного Pascal [1]. Однак постає проблема: як ефективно навчати учнів програмувати на Python, враховуючи відсутність напрацьованих методик для шкіл (на відміну від Pascal) [1]. Брак методичного підґрунтя ускладнює роботу вчителя і вимагає пошуку нових підходів. Додатковим викликом є мотивація учнів та забезпечення практики. Традиційні уроки часто обмежуються теорією або простими вправами, що знижує інтерес школярів до програмування. Під час пандемії COVID-19 освітяни були змушені масово перейти на дистанційне навчання, що, з одного боку, поглибило проблеми контролю й взаємодії, а з іншого – стимулювало активне впровадження цифрових ресурсів в освітній процес [2].




На даний час коментарі відсутні!