Дмитраш Марія Вікторівна, Радченко Ольга Яківна />

ВИКОРИСТАННЯ УКРАЇНСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ У ФОРМУВАННІ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ

Дмитраш Марія Вікторівна, Радченко Ольга Яківна

Математика один з важливих предметів у сучасній українській школі, вона сприяє розвитку логічного мислення, аналітичних навичок, здатності до вирішення проблем тощо. Нові виклики, які постають перед освітньою сферою загалом, та математичною освітою зокрема, актуалізують проблему пошуку інноваційних підходів до вивчення математики. У Концепції нової української школи зазначено: «Нова школа буде плекати українську ідентичність», а освітній процес «здійснюватиметься через наскрізний досвід» [3, c. 19-20]. Вважаємо, що дієвим напрямом для реалізації цих положень є використання українського фольклору. Казки, загадки, прислів’я та лічилки містять численні математичні поняття, що можуть бути використані для розвитку математичного мислення у дітей.




На даний час коментарі відсутні!