Мельник Петро Петрович, Василенко Ярослав Пилипович />

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РУШІЯ GODOT ТА C# ДЛЯ РОЗРОБКИ ІГРОВИХ ЗАСТОСУНКІВ

Мельник Петро Петрович, Василенко Ярослав Пилипович

Розвиток ігрової індустрії значно прискорився завдяки появі потужних та водночас доступних рушіїв, що дозволяють розробникам створювати високоякісні ігрові продукти з меншими затратами часу та ресурсів. Одним із таких рушіїв є Godot, який виділяється своєю відкритістю, гнучкістю та підтримкою кількох мов програмування, зокрема C#. Godot пропонує багатофункціональне середовище для створення як 2D, так і 3D-ігор, має простий у використанні редактор та потужну систему вузлів, що значно спрощує розробку. Використання C# як мови програмування у Godot відкриває перед розробниками можливості інтеграції з уже існуючими проєктами на платформі .NET, що є важливим фактором для професійних розробників.




На даний час коментарі відсутні!