Банцур Ірина Олександрівна, Барна Ольга Василівна />

ОНЛАЙН-ОСВІТА: АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ПЛАТФОРМ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Банцур Ірина Олександрівна, Барна Ольга Василівна

Одним із трендів сучасної освіти є дистанційна освіта, яка відповідає на потреби сучасного суспільства в мобільності, гнучкості та доступності знань. Завдяки дистанційному навчанню непомітні географічні та соціальні бар’єри, користувачі мають доступ до провідних університетів та організацій. Платформи для дистанційного навчання, серед яких Moodle, Google Classroom, Zoom, дозволяють організувати свій час найзручніше, створюючи нове кооперативне навчання та практичне закріплення знань. [4, с. 100-101]. Незважаючи на переваги, онлайн-освіта вимагає високого рівня самодисципліни, хорошого технічного забезпечення та новітніх педагогічних підходів. Важливими залишаються взаємодія між студентами та викладачами, удосконалення сучасних методик навчання та контроль якості освітнього процесу [1]. Тому виникає необхідність аналізу переваг та недоліків платформ для підтримки онлайн освіти, що і є метою даного дослідження.




На даний час коментарі відсутні!