Шалапай Віталій Борисович, Мохун Сергій Володимирович />
Інтеграція інформаційних технологій у процес розв’язування задач з фізики відкриває широкі можливості для покращення якості освіти та розвитку навичок учнів. Актуальність проблеми полягає в тому, що сучасні освітні технології стрімко змінюють підходи до навчання, зокрема в галузі фізики, де важливу роль відіграє інтерактивне вирішення задач та можливість за допомогою гаджетів утримувати увагу та зацікавленість учнів фізикою. Водночас традиційні методи навчання, що часто використовуються в закладах освіти, не завжди дають змогу повною мірою використовувати потенціал інформаційних технологій для покращення засвоєння матеріалу. Мета нашої роботи полягає у створенні методичних матеріалів, що допоможуть учням ефективно застосовувати інформаційні технології для розв’язування задач з фізики, забезпечуючи інтерактивність та наочність навчального процесу.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...