Садовник Владислав Олегович, Карабін Оксана Йосифівна />
Сучасна шкільна освіта стикається з рядом викликів, особливо в контексті викладання математики. Попри зусилля вчителів, здобувачі освіти нерідко сприймають предмет як складний і нецікавий, що знижує рівень їх мотивації, залученості й результативності. За умов цифрової трансформації освіти гейміфікація постає як інноваційний підхід, здатний трансформувати освітній процес, зробивши його більш захопливим, динамічним і доступним [3]. Наразі однією з ключових проблем є зниження мотивації до навчання. У середній школі школярі часто стикаються з математичними темами, які здаються абстрактними та відірваними від реального життя. Традиційна форма подачі матеріалу не завжди викликає зацікавлення, особливо у тих, хто має труднощі з концентрацією або засвоєнням складних понять. Використання гейміфікації допомагає подолати цю проблему завдяки залученню внутрішніх і зовнішніх чинників мотивації.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...