Прокопенко Альона Олександрівна />
Сучасний розвиток цифрових технологій докорінно змінює підходи до викладання фізико-математичних дисциплін у закладах вищої освіти. Інтерактивні платформи, моделюючі середовища, штучний інтелект (ШІ) та засоби доповненої реальності відкривають нові можливості для підвищення якості освіти, адаптації освітнього процесу та стимулювання дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти. Слушною є думка І. Шишенко, яка наголошує, що «інтеграція цифрових технологій у викладання та навчання відкриває значний потенціал для закладів вищої освіти, проте і створила нові виклики для викладачів через їх здатність реалізовувати нові форми освіти в цифровому середовищі» [2, с. 42].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...