Порохняк Давид Романович, Романишина Оксана Ярославівна />
У сучасній системі освіти дедалі більше уваги приділяється розвитку алгоритмічного мислення учнів як ключової компетентності цифрової епохи. Одним із дієвих інструментів для цього є олімпіади з інформаційних технологій, які в Україні виокремлюють від олімпіад із програмування. Такі олімпіади зосереджені на задачах, що передбачають використання офісних програм (Microsoft Office, Google Docs тощо) і часто виходять за межі шкільної програми. Проблема полягає в тому, як ефективно використовувати ці задачі для формування алгоритмічного мислення, враховуючи обмеженість методичних напрацювань для роботи з офісними технологіями на рівні олімпіадного руху.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...