Мартинюк Андрій Сергійович, Генсерук Галина Романівна />
Сучасне суспільство стикається зі значними викликами, які потребують від здобувачів освіти оволодіння новими знаннями, вміннями та навичками, які вони отримують під час навчання. Тому одним із пріоритетів освітнього процесу є реформування системи, орієнтованої на стимулювання пізнавальної активності школярів, яка передбачає стійку мотивацію до навчання, що виявляється у зацікавленості навчальним процесом, прагненні до знань, самостійності мислення, а також творчого підходу й ініціативності. Існують різні методи активізації пізнання залежно від виду та можливостей. Серед них неабияке значення в сучасних умовах займають методи, які спрямовані на використання інформаційних технологій: мультимедійні засоби інформації, комп’ютерні ігри, що дозволяють змістовніше застосовувати відповідний матеріал, програми-симулятори, що моделюють певні процеси тощо.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...