Кудінов Микола Валерійович, Ачкан Віталій Валентинович />
Однією з інновацій, яка все активніше впроваджується в освітній процес є сервіси штучного інтелекту. Інтеграція штучного інтелекту в освіту пропонує такі переваги, як індивідуалізація навчання, створення нових методичних можливостей. З іншого боку, постає проблема дотримання принципів академічної доброчесності за умов як очного, так і особливо, дистанційного навчання, коли викладач не може перевірити автора створеної відповіді чи навчального контенту. Окремі аспекти використання штучного інтелекту на різних рівнях математичної освіти досліджувались у розвідках І.А. Акуленко і Н.А. Тарасенкової, І.П. Воротникової [1], М.В. Cтойки та Ю.В. Петечук [5], Т.Д. Лукашової і М.Г. Друшляк [3], M. Zreik а також групи авторів J.J. Slade, S.M. Byers, K.A. Becker-Blease, R.A.R. Gurung.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...