Кацарська Вікторія Анатоліївна />
В контексті вікової психології, педагогіки та соціології серед дискурсу науковців та педагогів-практиків акцент робиться на тому, що формальна, неформальна та інформальна освіта дітей старшого дошкільного віку відіграє значущу роль у фізичному, інтелектуальному, психологічному, соціальному, а отже гармонійному розвитку особистості [1]. Низка вчених, серед яких О. Писарчук, В. Чайката, О. Чикурова, зауважують, що неформальна освіта сприяє розвитку у дітей дошкільного віку пізнавальної сфери, самостійності, ініціативності, відповідальності, креативності, навичок самостійного навчання [3, с. 120]. При цьому вчені наголошують на таких її характеристиках, як гнучкість та інклюзивність.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...