Кавка Людмила Тарасівна, Карабін Оксана Йосифівна />

ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Кавка Людмила Тарасівна, Карабін Оксана Йосифівна

Сучасна система освіти зазнає суттєвих змін під впливом цифрових технологій, які стали невід’ємною складовою освітнього процесу, сприяючи новим підходам до здобуття, обробки та передачі знань. У зв’язку з цим, особливої актуальності набуває формування цифрової компетентності – інтегрованої характеристики особистості, що поєднує знання, навички та досвід, необхідні для ефективного, критичного та відповідального використання цифрових технологій у різних сферах життєдіяльності. Цифрова компетентність включає низку ключових компонентів: уміння орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати безпечну комунікацію і співпрацю в онлайн-середовищі, створювати та редагувати цифровий контент, розв’язувати завдання за допомогою цифрових інструментів і дотримуватись етичних норм у цифровому просторі [2; 3].




На даний час коментарі відсутні!