Ковальчук Ольга Ярославівна, Іваницький Роман Іванович />

РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-ПРАВНИКІВ ЧЕРЕЗ ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ

Ковальчук Ольга Ярославівна, Іваницький Роман Іванович

Традиційні підходи до юридичної освіти, орієнтовані переважно на засвоєння нормативного матеріалу, виявляються недостатньо ефективними для формування логіко-правового мислення майбутніх правників. Студенти часто демонструють труднощі в аналізі складних правових ситуацій, встановленні причинно-наслідкових зв’язків між юридичними фактами та побудові логічно узгоджених правових конструкцій. Це зумовлює необхідність пошуку інноваційних підходів до організації навчального процесу, спрямованих на розвиток логічного мислення студентів-правників. Інтерактивні технології навчання, які полягають в активній взаємодії учасників освітнього процесу та моделювання реальних професійних ситуацій, відкривають нові перспективи у формуванні логіко-правових компетентностей майбутніх юристів. Вони дозволяють подолати розрив між теоретичними знаннями та практичними навичками, створюють умови для активного конструювання знань та розвитку критичного мислення.




На даний час коментарі відсутні!