Грищук Назар Володимирович, Габрусєв Валерій Юрійович />
У сучасному інформаційному суспільстві соціальні мережі стали невід'ємною частиною повсякденного життя мільйонів людей. Вони виконують не лише комунікативну функцію, а й дедалі більше використовуються як інструмент для отримання знань, розвитку навичок та особистісного зростання. Однак, попри потенціал неформальної освіти та саморозвитку, використання соціальних мереж у цьому контексті залишається недостатньо дослідженим і має як позитивні, так і негативні аспекти. Існує проблема відсутності чітко сформованих підходів до ефективного використання соціальних мереж у неформальній освіті, а також ризик споживання неякісного або недостовірного контенту. У зв’язку з цим постає потреба у вивченні ролі соціальних мереж у процесах неформального навчання, визначенні можливостей і обмежень їх використання як інструментів для саморозвитку особистості.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...