Глинська Марина Любомирівна, Чубей Олександра Орестівна />
Якісне формування математичної компетентності у здобувачів освіти, як і імплементація в освітній процес компетентнісного підходу в цілому, зустріло ряд викликів та проблем, які пов’язані насамперед із адаптацією до нових нестандартних ситуацій, спричинених, зокрема, тривалими карантинними обмеженнями (пандемія COVID-19) та введенням воєнного стану у державі. Ці умови спонукали вітчизняну систему освіти перейти на технології дистанційного навчання, яке виявилося досить серйозним випробуванням для усіх учасників освітнього процесу, оскільки виникла потреба оновлення та адаптації всього спектру існуючих форм, засобів та методів навчання. Наступна проблема, з якою зіткнулися заклади фахової передвищої освіти – це великий відсоток вступників-учнів, у яких діагностовано низький рівень сформованих компетентностей, в тому числі і математичної компетентності. Про це також свідчать результати учасників тестування міжнародного дослідження якості освіти PISA, яке було проведено у 2018 та 2022 роках [2].
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...