Гавришків Надія Григорівна, Слєпцова Ольга Ярославівна />
Швидкісний розвиток інформаційних технологій суттєво змінює способи навчання, зміст освітніх програм і педагогічні методики у сучасному освітньому середовищі. В умовах глобалізації, трансформація освіти актуалізує потребу не лише у професійних знаннях, а й у розвитку м’яких навичок (soft skills), які стають ключовим чинником успішної професійної реалізації на сучасному ринку праці [3. c. 269]. Важливо розвивати як професійні компетентності, безпосередньо пов’язані зі спеціальністю («hard skills»), так і універсальні навички («soft skills»), що є актуальними в будь-якій сфері діяльності. Сучасні роботодавці розраховують на те, що кандидат матиме безліч різноманітних вмінь: здатність креативно мислити й управляти часом, навички комунікації, критичного мислення, керування проєктами та ефективної роботи в команді.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...