Біланик Ірина Богданівна, Худоярова Світлана Сергіївна />
Пандемія COVID-19 у 2019 році змусила освітні заклади перейти на дистанційне навчання, що суттєво вплинуло на якість освіти. Багато учнів втратили можливість навчатися у звичному форматі, через що не змогли повністю засвоїти навчальний матеріал, зокрема з математики. Додатково, з початком повномасштабної війни 24 лютого 2022 року ситуація ще більше ускладнилася. Воєнні дії та вимушене переміщення дітей призвели до ще більших освітніх втрат, ускладнивши доступ до якісного навчання і створивши нові виклики для шкільної освіти. Для подолання цих освітніх втрат використовуються різні методи, серед яких одним з ефективних рішень є застосування платформи LiveWorksheets. Вона надає учням можливість самостійно виконувати інтерактивні математичні завдання, отримуючи миттєвий зворотний зв'язок. Це допомагає дітям працювати у власному темпі, повторювати пропущений матеріал та заповнювати прогалини в знаннях. Завдяки гнучкості платформи, вчителі можуть адаптувати навчання учнів під їхні індивідуальні потреби, що і сприяє подоланню освітніх втрат.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАД...
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ У ПОЧАТКОВІЙ...